عیب یابی تلویزیون ال جی و سایر برندها و همچنین تعمیر بک لایت ال ای دی توسط دیجیتال سرویس و به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. تلاش ما این است که با فراهم نمودن خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، آسایش و آرامش را برای شما فراهم نموده و پشتیبانی مناسبی به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

برای تعمیر بک لایت تلویزیون led و lcd، درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

ساعت پاسخ گویی: ۱۰ صبح تا ۲۱ شب (روزهای کاری)

آدرس:
تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، رو به روی مسجد ولی الله اعظم، مجتمع تجاری بنفشه، پلاک ۲

تخفیف ویژه برای اولین سفارش: DG8

عیب یابی تلویزیون ال جی و تعمیر بک لایت ال ای دی

عیب یابی تلویزیون ال جی و تعمیر بک لایت ال ای دی

عیب یابی تلویزیون ال جی و سایر برندها

عیب یابی تلویزیون ال جی و سایر برندها و انواع مشکلات و عیوب سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با صدا، تصویر و … که برای تلویزیون ممکن است رخ دهد توسط دیجیتال سرویس بررسی و رفع می شود و در تمام مراحل تلاش می کنیم تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

یکی از مشکلات افراد، موضوع حمل و نقل تلویزیون جهت تعمیرات است. دیجیتال سرویس با اعزام کارشناس فنی تلاش می کند تا مشتریان گرامی بتوانند تا حد ممکن از شرایط تعمیر تلویزیون در منزل استفاده نموده و در زمان خود صرفه جویی نمایند. با این حال به خاطر وجود برخی موارد فنی این مورد همیشه امکانپذیر نیست.

تعمیر بک لایت ال ای دی LED

معمولا مشتریانی که جهت تعمیر بک لایت ال ای دی مراجعه می کنند، سوالاتی از این قبیل می پرسند:

– بک لایت تلویزیون چیست؟
– دلایل خرابی بک لایت تلویزیون چیست؟
– هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی چقدر است؟

همچنین معمولا به خاطر مشکلاتی مانند موارد زیر مراجعه می نمایند:

– صدای تلویزیون پخش می شود ولی تصویر نمایش داده نمی شود
– روشنایی نور در قسمتی از تصویر کمتر است
– پس از روشن نمودن تلویزیون یک لحظه لوگو ال جی می آید و سپس صفحه تلویزیون تاریک می شود
– نور در بخشی از تصویر خاموش و روشن می شود
– پس از مدتی که تلویزیون روشن است ناگهان صفحه تلویزیون تاریک شده و فقط صدا پخش می شود

وظیفه بک لایت تلویزیون تولید نور برای نمایش تصاویر است. بک لایت از اجزای مختلفی شامل صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلومینیومی تشکیل شده است. نوارهای مسی یا آلومینیومی که زیر لامپ ها قرار گرفته اند وظیفه خنک نگاه داشتن لامپ ها را دارند.

برای تعمیر بک لایت ال ای دی نیاز است تا با توجه به مدل تلویزیون، بک لایت تعویض گردد. در برخی مدل ها باید بک لایت به طور کامل تعویض شود و در تعدادی از مدل ها این امکان وجود دارد که تنها قسمت های سوخته و خراب تعویض شود.

سوالات رایج در مورد خرابی بک لایت تلویزیون

برخی سوالات و مشکلات رایج مربوط به خرابی بک لایت تلویزیون در ادامه مطرح می شود

تصویر تلویزیون قطع شده ولی صدا دارد

نور بک لایت باعث می شود تا تصاویر قابلیت دیده شدن داشته باشند. بنابراین در اثر قطع شدن این نور، تلویزیون تصویر دارد ولی دیده نمی شود. معمولا در تلویزیون های ال جی لوگوی اولیه لحظاتی دیده می شود و سپس تصویر قطع می شود، اما در برندهای دیگر مانند سامسونگ معمولا به همین مقدار هم تصویر نخواهیم داشت.

سری LN که دارای مدل های مختلف مانند ۵۴۲۰، ۵۴۰۰ و… است شناخته شده ترین مدل در تلویزیون های ال ای دی ال جی است که در طراحی بخش بک لایت دارای ضعف است و به علت عدم کیفیت قطعات مصرفی تقریبا بعد از یک سال استفاده دچار خرابی بک لایت می شوند.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی به مدل تلویزیون و نوع بک لایت استفاده شده بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع از هزینه تعمیرات بک لایت انواع تلویزیون های ال جی و سایر برندها با کارشناس فنی دیجیتال سرویس تماس بگیرید.

برخی خدمات ما شامل گزینه های زیر می شود:

دیجیتال سرویس، مشتاقانه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان در رابطه با تعمیرات انواع تلویزیون های ال جی و سامسونگ و …است؛ با ما در ارتباط باشید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.