دیجیتال سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون و با هدف ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی در غرب تهران واقع در جنت آباد مرکزی فعالیت می نماید. دیجیتال سرویس برای رفاه حال مشتریان گرامی امکان تعمیرات تخصصی تلویزیون را در منزل فراهم نموده است.

برای تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

ساعت پاسخ گویی: ۱۰ صبح تا ۲۱ شب (روزهای کاری)

آدرس:
تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، رو به روی مسجد ولی الله اعظم، مجتمع تجاری بنفشه، پلاک ۲

کد تخفیف ویژه اولین سفارش: DG8

تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی

تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی

تعمیر پنل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی

تلویزیون های جدید با تمام مزیت هایی که دارند، مشکلات و مسائل خاص خود را نیز دارا هستند. دیجیتال سرویس تلاش می کند تا با تعمیر پنل تلویزیون ، پنل تلویزیون آب خورده و همچنین انواع عیوب نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون های lcd و led را رفع نموده و در تمام مراحل کار، کیفیت عالی و قیمت مناسب را در نظر بگیرد.

فلت های پنل، قطعات و نوارهای نرم و انعطاف پذیری هستند که تصویر را از برد آدرس به پنل تلویزیون منتقل می کنند. بر روی هر یک از این فلت ها یک آی سی برای پردازش نهایی و انتقال تصویر به پنل تلویزیون وجود دارد.

خطوط ارتباطی بر روی این فلت ها به صورت خطوط گرافیتی است و در اثر عبور جریان زیاد که معمولا به خاطر اتصالی ناشی از ورود مایعات ایجاد می شود از بین می رود.

تعمیر پنل آب خورده تلویزیون

منظور از آبخوردگی پنل صرفا ریختن آب روی تلویزیون نیست، بلکه آب خوردگی پنل در موارد زیر می تواند اتفاق بیفتد:

  • استفاده از مواد شوینده و نفوذ مایع به داخل تلویزیون
  • شرجی بودن هوا
  • ورود و خروج هوای مرطوب
  • ریخته شدن آب بر روی تلویزیون

این موارد می تواند باعث خیس شدن فلت ،سوکت و برد آدرس و نیز سولفاته شدن دستگاه و برد و در مواردی ایجاد جرقه خفیف شود.

به طور کلی در مواردی که اتصال بین پین های فلت های منتقل کننده اطلاعات تصویر رخ می دهد نیاز است تا نسبت به تعمیر پنل آب خورده تلویزیون اقدام نمایید.

خط عمودی روی تصویر نشان دهنده آبخوردگی پنل تلویزیون و اتصالی نمودن برد است و پیشنهاد می شود تلویزیون را خاموش نموده و با کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

اشتباهات رایج در تعمیر پنل ال ای دی و ال سی دی آب خورده

یکی از اشتباهات رایجی که افراد برای تعمیر پنل ال ای دی یا ال سی دی تلویزیون در زمانی که دچار آبخوردگی می شود انجام می دهند این است که با سشوار مشغول خشک کردن آن می شوند که این موضوع می تواند منجر به مشکلات بیشتری شود.

بنابراین پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی جهت تعمیر پنل ال ای دی یا ال سی دی آب خورده با کارشناسان متخصص تماس گرفته و از راهنمایی آن ها استفاده نمایید.

روش تعمیر تلویزیون آب خورده

تعمیر تلویزیون آب خورده به این صورت است که ابتدا باید فلت ها را بررسی نمود تا متوجه شویم کدام قابل تعمیر است و کدام نیاز به تعویض دارد.

می توان گفت در صورت سرایت خرابی به داخل فلت و سوختن یا قطع شدن خطوط ارتباطی و همچنین خراب شدن آی سی پردازنده، تنها راه حل تعمیر پنل تلویزیون آب خورده، تعویض فلت است.

در مواردی که فلت نیاز به تعویض دارد حتما باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود، زیرا در صورت تعمیر، امکان بازگشت خرابی وجود دارد.

نکته: در مواردی آب خوردگی پنل تلویزیون باعث خراب شدن برد درایور اطلاعات تصویر به نام TFT یا T CON نیز می شود که می تواند مشکلاتی از خرابی تصویر تا روشن نشدن دستگاه را ایجاد کند.

فهرست برخی از خدمات ارائه شده در دیجیتال سرویس شامل موارد زیر می شود:

با ما در ارتباط باشید و از خدمات تعمیر پنل ال ای دی انواع برندهای ال جی، سامسونگ و … استفاده نمایید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.