دیجیتال سرویس به عنوان نمایندگی ال جی واقع در جنت آباد مرکزی، تعمیر تلویزیون led ال ای دی و lcd ال سی دی را با قیمتی مناسب و در سریع ترین زمان ممکن در منزل یا محل کار شما انجام می دهد.

برای تعمیر تلویزیون led، درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

ساعت پاسخ گویی: ۱۰ صبح تا ۲۱ شب (روزهای کاری)

آدرس:
تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، روبه روی مسجد ولی الله اعظم، مجتمع تجاری بنفشه، پلاک ۲

کد تخفیف برای اولین سفارش: DG8

تعمیر تلویزیون led ال ای دی و lcd ال سی دی

تعمیر تلویزیون led ال ای دی و lcd ال سی دی

تعمیر تلویزیون led ال ای دی و lcd ال سی دی

در موارد بسیاری تعمیر تلویزیون led ال ای دی و lcd ال سی دی کمتر از آن چه فکر می کنید به هزینه و زمان نیاز دارد، بنابراین پیشنهاد می دهیم قبل از این که به خرید تلویزیون جدید فکر کنید به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون مراجعه نموده و سپس با آگاهی کامل نسبت به انجام هر کاری اقدام نمایید.

واقعیت این است که بسیاری از خرابی های تلویزیون را می توان با قیمت بسیار مناسب و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر نمود و به همین جهت کارشناسان فنی دیجیتال سرویس تلاش می کنند تا انواع تلویزیون های معیوب را با توجه به صرفه اقتصادی و هزینه مناسب تعمیر نموده و پیشنهادات مناسب در این مورد را به شما ارائه دهند.

از اهداف دیجیتال سرویس ارائه خدمات حرفه ای در زمینه تعمیر تلویزیون های led و lcd برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و … است. در ضمن تعمیرات لوازم خانگی و فروش تلویزیون دست دوم نیز از دیگر خدماتی است که به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

متداول ترین عیوب تلویزیون ال ای دی ال جی

در ادامه برخی از متداول ترین مشکلات مربوط به تلویزیون های ال ای دی ال جی را مطرح می کنیم. جهت هر گونه سوال در مورد تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی می توانید با ما تماس بگیرید.

روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی

در این مشکل تلویزیون روشن می شود و پس از این که لوگوی ال جی را نمایش داد، مجددا خاموش می‌شود. در اصطلاح تعمیر تلویزیون، این حالت reboot شدن نام دارد و معمولا مین برد دستگاه دچار مشکل فنی شده است.

راه کار مناسب جهت تعمیر تلویزیون led که دارای این مشکل است می تواند شامل تعویض کامل نرم افزار یا تعویض کامل برد باشد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان فنی است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی به دلایل مختلفی رخ می دهد که با توجه به مدل های مختلف، متفاوت است. برای نمونه می تواند به خاطر برد مین یا برد پاور باشد که قابلیت تعمیرات را دارد.

تلویزیون های ال ای دی ال جی معولا دچار خرابی تصویر می شوند و در  مواردی مربوط به برد پاور است که جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون led می توانید با کارشناسان دیجیتال سرویس تماس بگیرید.

  • خاموشی ناگهانی تلویزیون ال ای دی ال جی سری lw: مربوط به برد مین است.
  • خاموشی ناگهانی تلویزیون ال جی به مدل ۴۲led5600: مربوط به برد مین است
تعمیر تلویزیون led ال ای دی ال جی

تعمیر تلویزیون led ال ای دی ال جی

روشن نشدن تلویزیون LED ال جی

یکی از مشکلات در تلویزیون های ال جی این است که خود به خود خاموش می شود و به حالت استندبای می رود. این مشکل بیشتر به خاطر فرسودگی یک سری قطعات است که پس از بررسی نیاز به تعویض یا به روز رسانی دارند.

همچنین یکی دیگر از دلایل روشن نشدن تلویزیون ها شامل ویروسی شدن برد مین است که می تواند به خاطر وصل کردن فلش مموری ویروسی به تلویزیون باشد و این موضوع باعث می شود تا برنامه تلویزیون درست اجرا نشده و تلویزیون روشن نشود. در این حالت باید تلویزیون توسط دستگاه پروگرمر از نو برنامه ریزی شود و برای جلوگیری از به وجود آمدن دوباره این مشکل بهتر است تا قبل استفاده از فلش مموری آن را توسط کامپیوتر و با استفاده از آنتی ویرس های به روز، بررسی نمود.

یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث خرابی تلویزیون شود و تلویزیون روشن نشود استفاده از کابل hdmi نا مرغوب است. استفاده از کابل hdmi نامرغوب می تواند باعث خرابی برد تلویزیون شود. بنابراین پیشنهاد می شود برای خرید کابل به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون led در منزل و محل شما با قطعات اصلی و قیمت مناسب انجام می شود.

چگونگی تعمیرات آداپتور تلویزیون ال ای دی ال جی

به دلایل زیر، تعمیر تغذیه تلویزیون ال ای دی از تعمیر تغذیه تلویزیون CRT ساده تر است

  • نسبت به آن کوچکتر است
  • معمولا دارای یک خروجی ۱۲ ولت با جریان ۲ تا ۴ آمپر است. (بعضی از مدل ها دارای خروجی ۱۸ یا ۲۴ ولت هستند.)

در حال حاضر مدارات منبع تغذیه و همچنین مادربرد بر روی یک برد طراحی می شوند، مانند تلویزیون های جدید LED ال جی، در حالی که در مدل های قدیمی تر در ماژول جدا طراحی می شدند.

تعمیر آداپتور منبع تغذیه تلویزیون بسیار آسان است، زیرا به سادگی می شود با جایگزین کردن یک نمونه سالم، از خرابی و عیوب آن اطمینان حاصل نمود. در ضمن می توانید از دستگاه منبع تغذیه خارجی برای امتحان نمودن تلویزیون (از طریق جک ورودی) استفاده کنید.

اگر از منبع تغذیه دسترسی نداشتید می توانید از طریق عیب یابی (نداشتن، پایین بودن یا نوسان ولتاژ) به رفع عیب آن بپردازید. همچنین با استفاده از لامپ ۲۴ ولت اتومبیل که خروجی آداپتور به آن متصل می شود، می توان این کار را انجام داد. در صورتی که لامپ پر نور بود، منبع سالم است و اگر به حالت چشمک زن یا کم نور روشن شد، منبع تغذیه دارای مشکل فنی و ایراد است.

متداول ترین عیوب تلویزیون ال ای دی سامسونگ

در ادامه برخی از متداول ترین ایرادات مربوط به تلویزیون ال ای دی سامسونگ را بیان می کنیم. جهت تعمیر تلویزیون led سامسونگ با ما تماس بگیرید.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

این ایراد یکی از متداول ترین عیوب در تلویزیون های ال ای دی سامسونگ سری ۵ مانند D5000 ,D5500 ,D5950 است. علت این خرابی در بیشتر موارد به خاطر مین برد تلویزیون است. روش های مختلف جهت تعمیر تلویزیون led سامسونگ که دارای این ایراد است، شامل موارد زیر می شود:

  • تعویض نرم افزار تلویزیون
  • تعویض آی سی حاوی نرم افزار
  • تعویض قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون
  • تعویض کامل مین برد تلویزیون
تعمیر تلویزیون led سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون led سامسونگ در منزل

خاموش و روشن شدن تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر

این مشکل معمولا در تلویزیون های ال ای دی سری H سامسونگ مدل UA48H5590 وجود دارد. برای تعمیر تلویزیون led سامسونگ که این ایراد را دارد، در بهترین حالت باید بک لایت به صورت کامل تعویض شود. در قسمت بک لایت پس از مدتی ال ای دی های تلویزیون شروع به خاموش شدن نموده و هاله ای سیاه بر روی تصویر ایجاد می نمایند.

تلویزیون روشن شده و تصویر آن پس از چند ثانیه قطع می شود

بیشترین احتمال خرابی می تواند مربوط به برد بک لایت و همچنین LED های داخل پنل (که نور بک لایت را می سازند،) باشد. جهت راهنمایی بیشتر جهت تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ با ما تماس بگیرید.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

چنان چه تلویزیون LED صدا دارد ولی تصویر را نمایش نمی دهد، بیشتر خرابی در بخش بک لایت تلویزیون ال ای دی است. خرابی بک لایت در تلویزیون های LED از مشکلات شایع است و در تلویزیون های ال ای دی سری f سامسونگ، خرابی بک لایت بیشتر است.

تعویض یا تعمیر بک لایت تلویزیون ال ای دی به مهارت و تخصص نیاز دارد، بنابراین پیشنهاد می شود با کارشناسان فنی برای انجام تعمیرات تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی

در این فیلم با نحوه کار یک تعمیرکار تلویزیون و چگونگی تعمیر تلویزیون ال ای دی آشنا می شوید.

8 دیدگاه

حسین · ۱۳۹۷-۰۳-۱۷ در ۱۸:۳۲

سلام
تعمیر تلویزیون led ال جی را در منزل هم انجام میشه؟

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۷-۰۳-۱۷ در ۱۸:۳۶

    سلام
    باید نوع خرابی مشخص بشه
    در صورت امکان تعمیر تلویزیون led در منزل یا محل کار انجام میشه

رامین · ۱۳۹۷-۰۳-۲۱ در ۲۲:۰۳

سلام خسته نباشید
من یه تلویزیون ال ای دی ال جی ۴۷lb650 دارم چند وقت پیش هی خاموش روشن میشد یعنی تصویر چشمک میزد بازش کردم روبرداش خاکی بو دتمیز کردم درست شد بعد از ۲ماه دوباره همون جوری شده هزینه تعمیر بردش چقدره نرم افزارشم آپدیت کردم درست نشد گاه به گاه همونجور چشمک میزنه بعد دوباره درست میشه میشه هزینه تعمیر رو بگید

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۷-۰۳-۲۳ در ۱۰:۴۰

    سلام و درود
    لطفا با کارشناس فنی تماس بگیرید تا در مورد هزینه تعمیر تلویزیون ال ای دی راهنمایی کنند
    ۰۹۳۵۱۰۶۱۱۱۹
    فرهاد وُشمگیر
    متشکرم

mehrdad · ۱۳۹۸-۰۱-۲۳ در ۰۱:۰۳

سلام
سال نو مبارکتون باشه
۴۸۵۰ ۳۲″ led سامسونگ پنل شکسته اگر شما هم پنل ندارید که هیچ :))
اگه دارید ممنون میشم جواب بدید و هزینه کلی رو هم بگین

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۸-۰۱-۲۳ در ۲۰:۳۶

    سلام
    سال نو شما هم مبارک باشه 🙂
    لطفا با کارشناس فنی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

ناشناس · ۱۳۹۹-۰۱-۰۶ در ۲۲:۵۵

سلام تلویویزبون ال ای دی سامسونگ مدل ۴٣ E پشت ان یک مدت داغ میشد. امشب کامل تصویر رفت و صدای ویز. می کنه ولی صدای کانال می اید علت رو در چه می دانید و هزینه اش

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۹-۰۱-۰۷ در ۰۰:۵۸

    سلام
    لطفا جهت تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ با مرکز تماس بگیرید
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.