تعمیر تلویزیون lcd و همچنین تعمیرات تلویزیون led انواع برندهای ال جی، سامسونگ، سونی و … از خدمات دیجیتال سرویس است. دیجیتال سرویس به عنوان نمایندگی غرب تهران در جنت آباد فعالیت نموده و مهمترین هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است تا بتوانیم رضایت شما را به دست آوریم.

برای تعمیر تلویزیون lcd سامسونگ و ال جی، درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید.

ساعت پاسخ گویی: ۱۰ صبح تا ۲۱ شب (روزهای کاری)

آدرس:
تهران، جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، رو به روی مسجد ولی الله اعظم، مجتمع تجاری بنفشه، پلاک ۲

کد تخفیف برای اولین سفارش: DG8

تعمیر تلویزیون lcd سامسونگ و ال جی

تعمیر تلویزیون lcd سامسونگ و ال جی

تعمیر تلویزیون lcd سامسونگ و ال جی

هر کالایی بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار فرسودگی و خرابی شود و تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاید روزی به تعمیر تلویزیون lcd سامسونگ یا تعمیر تلویزیون led ال ای دی نیاز پیدا کنید.

دیجیتال سرویس مجموعه ای حرفه ای و با تجربه است که به صورت تخصصی تعمیرات تلویزیون led و lcd انواع برندها را با بهترین کیفیت انجام داده و تمام عیوب سخت افزاری و نرم افزاری را در سریع ترین زمان ممکن رفع می نماید.

از دیگر خدمات ما می توان تعمیر لوازم خانگی سامسونگ و ال جی و همچنین فروش تلویزیون دست دوم را نام برد.

عیوب و روش تعمیر تلویزیون lcd ال سی دی

در این بخش برخی عیوب تلویزیون های lcd و نیز انواع روش های مرتبط با تعمیر تلویزیون lcd را بیان می کنیم. برخی از این راهکارها نیاز به تخصص و تجربه دارد و پیشنهاد نمی شود بدون مهارت انجام شود. بنابراین می توانید جهت تعمیر با کارشناسان دیجیتال سرویس در تماس باشید.

خط عمودی روی تلویزیون lcd

برای این که از مداوم یا متناوب بودن مشکل مطمئن شویم، باید قسمت بالای تلویزیون را کمی فشار دهیم. اگر با فشار دادن نقطه مورد نظر، خط عمودی روی تلویزیون lcd محو (ناپدید) شد و صفحه نمایش ال سی دی به طور عادی کار کرد، می توان با راهکاری که در ادامه بیان می شود، نسبت به تعمیر تلویزیون ال سی دی اقدام نمود.

در بیشتر موارد علت خط عمودی در تلویزیون های LCD از ناحیه پنل LCD است که شامل خرابی LCD یا IC راه انداز آن یا پاره شده TCP می شود.

ابتدا برد کنترلر را از قاب آلومینیومی جدا کنید و سپس مسیر خط عمودی را که با نوار چسب علامت گذاری شده است تا TCP دنبال نمایید. توجه داشته باشید که حتما موقع باز کردن پوشش باید از دستبند ضد الکتریسته ساکن استفاده کنید تا بارهای الکتریکی از بدن تخلیه شوند. الکتریسته ساکن بدن می تواند باعث صدمه دیدن قطعات حساس بر روی برد کنترلر و در نتیجه افزایش خرابی تلویزیون شود.

اگر علت خطوط عمودی روی تلویزیون lcd به خاطر قطع شدن خطوط عمودی tcp و در نتیجه عدم اتصال به ال سی دی باشد، باید از روش فشار استفاده کرد. برای انجام این روش به لاستیک با کیفیت که قابلیت ارتجاعی آن ماندگار باشد نیاز داریم. برای این کار می‌توان از لاستیک های روی لامپ های تصویر CRT استفاده نمود.

نکات مهم در مورد تعمیر تلویزیون lcd دارای خط عمودی
۱) برای اتصال خطوط عمودی tcp به lcd از هویه استفاده نکنید، زیرا باعث آب شدن خطوط tcp می شود.
۲) چسب اتصال دهنده tcp به lcd فقط توسط کارخانه سازنده تولید می‌شود و هر کدام نیز روش و تجهیزات ویژه ای برای چسباندن در اختیار دارند.

مشکل به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش در تلویزیون های lcd

یکی از متداولترین مشکلات که در تلویزیون های ال سی دی به وجود می آید مربوط به رنگ تصاویر است. این ایراد می تواند به شکل های مختلفی در صفحه نمایش ال سی دی دیده شود که شامل موارد زیر می شود:

  • پخش شدن رنگ در صفحه نمایش تلویزیون یا حالت رنگین کمانی
  • به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی بر روی ال سی دی
  • به هم ریختگی رنگ صفحه نمایش
  • از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر (رنگ های اصلی شامل قرمز، آبی و سبز می شود)
  • هر موردی که بر روی کیفیت صفحه نمایش lcd تاثیر منفی گذاشته باشد و …

برطرف نمودن این مشکل نیازمند تخصص و تجربه است و برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون lcd که این مشکل را دارد باید بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتور و یا برد کنترلر را بررسی و اقدامات لازم را انجام داد. پیشنهاد می شود برای رفع این ایراد و تعمیر تلویزیون ال سی دی با کارشناسان فنی دیجیتال سرویس تماس بگیرید.

تعمیر پنل LCD شکسته

هیچ روشی جهت تعمیر پنل lcd شکسته وجود ندارد، بنابراین تنها روش برای تعمیرات پنل ال سی دی شکسته، تعویض آن با یک پنل جدید و سالم است که البته باید هزینه و صرفه اقتصادی را نیز در نظر گرفت.

توجه داشته باشید کریستال مایعی که ممکن است از پنل های ال سی دی شکسته خارج شود، بسیار سمی و خطرناک است و به هیچ عنوان نباید با چشم و دهان برخورد کند.

تعمیر تلویزیون lcd ال سی دی

تعمیر تلویزیون lcd ال سی دی

عیوب متداول در تلویزیون ال سی دی سامسونگ

در بخش قبل برخی از متداول ترین عیوب مربوط به تلویزیون های LCD را بیان نمودیم و برخی روش های تعمیر تلویزیون lcd را بررسی نمودیم. در ادامه نیز، عیوب متداول در تلویزیون ال سی دی سامسونگ را مورد بررسی قرار می دهیم.

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ

این مشکل ویژه تلویزیون های lcd سامسونگ است و در بیشتر موارد به خاطر وجود مشکل در بخش پاور برد دستگاه ایجاد می‌شود. معمولا در ابتدای پدید آمدن این ایراد، پس از چند دقیقه روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استندبای تلویزیون روشن می‌شود و به مرور این زمان بیشتر شده و در نهایت به خاطر آسیب رسیدن به بخش مین برد تلویزیون به خاموشی کامل فرو خواهد رفت.

قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

آخرین مرجع جهت پردازش تصویر و قبل از اعمال به پنل تلویزیون، برد تی کان است که با خرابی آن تصویر تلویزیون قطع می‌شود. توجه داشته باشید که در این حالت نور زمینه یا بک لایت وجود خواهد داشت.
با در نظر گرفتن ساختار خاص در تلویزیون های LCD سامسونگ، این ایراد یکی از متداول ترین مشکلات است که اتفاق می افتد.

متدوال ترین عیوب در تلویزیون lcd ال جی

در این بخش متداول ترین عیوب مربوط به تلویزیون lcd ال جی را بیان می نماییم. جهت تعمیر تلویزیون ال جی می توانید با ما تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی معروف به اسکارلت

تلویزیون های ال سی دی ال جی معروف به اسکارلت یکی از با کیفیت ترین مدل ها است که دارای مدیریت زمان نیز هستند. معمولا خرابی این مدل از تلویزیون های lcd خاموش و روشن یا شطرنجی شدن صفحه هنگام تماشای آن است. همچنین در بعضی موارد صدای تلویزیون نیز قطع می شود یا به طور ناگاهانی صدای تلویزیون زیاد می شود.

این مشکل به برد مین تلویزیون مربوط می شود و در بیشتر موارد قابلیت تعمیر آن وجود دارد. جهت تعمیر تلویزیون lcd می توانید با دیجیتال سرویس تماس بگیرید.

خرابی و تعمیرات تلویزیون های ال سی دی ال جی سری B

شایع ترین عیوب مربوط به سری B تلویزیون های ال سی دی ال جی شامل قطع و وصل کردن می شود. به این معنی که برخی مواقع تلویزیون ال جی روشن می شود و گاهی روشن نمی شود. برای تعمیر تلویزیون lcd ال سی دی ال جی که این مشکل را دارد باید برد مین را پس از بررسی توسط کارشناس فنی تعویض یا تعمیر نمود.

تعمیر تلویزیون ال سی دی lcd

در فیلم زیر یکی از روش ها و دستگاه ها جهت تعمیر تلویزیون ال سی دی lcd را مشاهده می نمایید.

10 دیدگاه

مصطفی · ۱۳۹۷-۰۷-۱۰ در ۰۹:۳۲

سلام
تعمیر تلویزیون ال جی هم انجام میدید؟
یک تلوزیون ال جی ۴۲ اینچ دارم
میتونم برای تعمیر پنل آبخورده خدمت برسم؟

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۷-۰۷-۱۱ در ۱۷:۵۵

    سلام دوست عزیز
    بله در خدمت هستیم
    تعمیر تلویزیون ال جی و سامسونگ و انواع برندها انجام میشه
    پنل آبخورده هم تعمیر می شود

ناشناس · ۱۳۹۸-۰۱-۰۴ در ۱۶:۰۱

با سلام
تلوزیون۴k ال جی چند ماهه خریدم
اولش که روشن میشه تصویر نامفهومه و میپره ولی بعداز چند ثانیه درست میشه.
تمام ورودیاشم چک کردم.
شما علتو از چی میدونید؟؟
لطفا اگه میدونید راهنمایی بفرمایید

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۸-۰۱-۱۵ در ۱۲:۳۹

    سلام و درود
    لطفا با کارشناس فنی تماس بگیرید تا در مورد تعمیرات انواع تلویزیون شما را راهنمایی کنن

ناشناس · ۱۳۹۸-۰۸-۰۸ در ۰۰:۱۳

سلام تلویزیون ۴۹ آل سی دی مارک آل جی
دارم به خط باریک به طور عمودی نمایان شد بعد از مدتی ناپدید شد علت چیست

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۸-۰۸-۰۸ در ۰۹:۲۴

    سلام
    لطفا جهت تعمیر تلویزیون با کارشناس فنی تماس بگیرید
    متشکرم

ناشناس · ۱۳۹۸-۰۹-۱۱ در ۱۲:۲۱

سلام ما یک led ال جی ۴۷ داریم، مدتیه خطوط افقی کامل صفحه رو پرکرده، دلیلش چی می‌تونه باشه! ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۸-۰۹-۱۱ در ۱۲:۴۲

    سلام دوست عزیز
    لطفا با مرکز تماس تلفنی بگیرید
    جهت تعمیر تلویزیون led ال جی در خدمت شما هستیم
    متشکرم

رضا · ۱۳۹۹-۰۲-۱۱ در ۱۸:۳۹

باسلام
تلویزیون ال جی ۴۹ دارم که از بغل ال سی دی آن نور بیرون می زند و کمی از ال سی دی آن باز شده راه حل چسباندن آن است یانه و با چه چسبی منون میشم راهنمایی کنید.

باتشکر فراوان

    دیجیتال سرویس · ۱۳۹۹-۰۲-۲۹ در ۱۱:۵۹

    سلام
    لطفا جهت تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ با مرکز تماس بگیرید
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.